Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 26. února 2021

Číšníkem snadno a rychle

 Nejprve malé vysvětlení:

Mám jedno místo, kam jedu tramvají, v jednu chvíli se po levé ruce objeví stromy lesa či parku, ale trať se stočí doprava o celých 180°, tam z ní vystoupím a něco se děje. Když je ve snu lépe, vypomáhám(???) jako číšník. V horším případě je vše opuštěno... Tedy vesnička s dřevěnými domky s maximálně jedním patrem nad přízemím, některé předělané na vstup veřejnosti..

Neboli následující sen je 100% remake.

Tak tedy dojedu na jedno známé místo kde chci vypomoci jako číšník. Tedy vypomoci, ono to tentokrát ani ve snu není řečeno, prostě velice rychle se pozdravím s majitelkou a už běhám na place, objednávám jídla a ve volných chvilkách dělám na baru nějaká jednoduchá pití. Zatím nikdo nejí.

U jednoho stolu nabírám objednávku, když mi majitelka naznačí, že už se to v kuchyni škvíří a pálí. Takže naklusnu do kuchyně a vynesu pro první stůl tři talíře - dva položené na levé ruce, třetí v pravé. Donesu, rozdám, a....

Střih

Jedu tramvají s klukem, který kdysi patřil do spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje ( poznámka: O den dříve byla od něj na facebooku hláška, že se v rámci Prahy stěhuje na jih ) a povídáme si. Po projetí parčíkem vystupujeme na místě a po pár krocích (směr 11 hodin od zastávky, smím-li použít jistý způsob navigace) jsme v naší restauračce. Posadím ho u stolu, kde už jsou další známé tváře, jdu mu za pult udělat pití...

A sen končí

Je zajímavé, že v té restauraci se po celou domu příjemně usmívám, a kdybych na sebe viděl, tak je mi asi v očích vidět radost a nadšení. Což je v tomto snu možná úplně poprvé, i když kdoví. Přeci jen se mi sny z této lokace zdají docela málo často. Dovolil bych si tipnout, že předchozí snění z této lokace je tak 10 let.

Co si tak pamatuju matně předchozí verze snů, tak podle všeho byly důležité okolnosti, které se ve snu děly předtím. Jenomže teď to nebylo. Přišlo mi, že jsem prostě přišel, usmál se na majitelku a už jsem měl brigádu :-) 

Proč si myslím, že brigádu? Přišlo mi, že to druhé přijetí bylo na začátku pátečního odpoledne, tedy na začátku víkendu. Ale je to jen dojem, důkaz nemám....

Ještě dodatek: Přijeli jsme v KT4D a seděl jsem vpředu vlevo za řidičem. Kamarád seděl proti mě vpravo