Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 24. dubna 2021

Chaloupka s rozlomenou podlahou

 Tento sen má dva od sebe oddělené úseky. 

První začíná tím, že procházíme chatičky, kam bude potřeba doplnit nábytek. Uvnitř chatičky jsou dvě větší místnosti a nějaké to zázemí a my jsme zrovna v chatičce, která nemá úplně rovnou podlahu. Bavíme se o tom, že sem bych měli přesunout knihovnu. Mě se to kvůli podlaze nepozdávám, protože je uprostřed prolomena, jakoby nosný trám podlahy (jsme v jakémsi zvýšeném přízrmí) byl uhnilý nebo zcela chyběl. Po chvilce dohadování 

Střih

Tábor se jmenuje "tábor naruby", kdy (dospělejší) děti dělají vedoucí a my starší dospěláci jim děláme děti, zrovna mě jedna dívka (s totálně křivě namalovanými rty) vyzvala abych vlezl na opičí dráhu. Nu což, vlezl jsem, hloupé bylo, že některé díly opičí dráhy byly neviditelné, takže s jednou chybou jsem se dostal do neviditelné houpací sítě...

A asi se mi moc nechtělo dál, ale to už se nedozvím, protože jsem se vzbudil. A tím skončil jeden ze dvou snů v postýlce u kamarádů na S*