Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 28. dubna 2021

OMSI 2 | Turistický vláček Karlovy Vary

Jsou věci, které jsem hned od prvopočátku považoval za nenatočitelné, a toto je jedna z nich.
V okamžiku, kdy jsem zjistil, že turistický vláček jezdí v Karlových  Varech (v OMSI) z Tržnice, bylo mi jasné, že s tím budou problémy.

A tak když si v následujícím videu seřadíte části podle času vzniku, tedy 3,4,1,2, tak zjistíte, že jsem se dvakrát na video (a předtím několikrát i mimo video) to přeci jenom natočit, abych to vzdal a natočil směr z Tržnice s autobusem. Ale pak mi to nedalo a vláček natočil ve směru zpět. Buď se povede, anebo ne. Sice s drobounkými problémy, ale povedlo se.

 

Popisovat, jak hodně jsem s tím bojoval a jak jsem s tím bojoval, by asi vydal na útlou knihu, ale bohužel jsem si nedělal mezipoznámky....