Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 3. dubna 2021

Shrnutí uplynulého týdne (12/2021) a (13/2021)

Nějak nestíhám a nedaří se mi (viz OMSI a nepovedený LIVE níže v textu), takže jsem se rozhodl sepsat oba týdny do jednoho, ale neuvědomil jsem si, že tento týden začínají Velikonoční svátky... Ale i tak si jsou oba týdny podobné ... 

V pondělí (obou týdnů) jsem šel do práce na pobočku A* a užil si práce. Co nejvíc jsem se snažil nikam nalézt a nezaplést se do covidivého maléru, protože se mi nechtělo nakazir mojí mamku. V prvním popisovaném týdnu byla mamka těsně před druhou dávkou očkování proti covid a naopak o druhé pondělí byla těsně po druhé dávce...

V úterý jsem byl na zaměstaneckém testování ma covid a probíhalo v obou případech normálně. Na pobočce *F tentokrát žádná pozitivita....

Středa prvního týdne byla pracovní, o druhou středu jsem pracovní aktivitu z důvodu přílišných přesčasů (jenž by mi nebyly proplaceny) vzdal krátce po druhé hodině a jel domů. Se všemi členy domácnosti jsem si pohovořil, připravil se na LIVE., najel si tramvají na startovní bod...

A pak už se to mlelo - náhlé hovory v rodině, telefonáty z práce a od přátel - takže jsem taktak dojel první půlkolo a načnul druhé. Byla to z mé strany urputnost asi taková, jakou měl nejmenovaný divadelní herec, který v průběhu představení dostal infarkt, ale přesto v poslední scéně vnesl svoji kolegyni v náručí na jeviště a dohrál to. To já bohužel ne, protože jsem udělal nějakou hloupou chybu a tramvaj na mapě Autoslava při jízdě mezi vozovnami Krasňany a Jurajov Dvor prostě zablokoval. A já nevěděl, jak ho odblokovat.... 

LIVE bude přetočen.

Čtvrtek odpoledne byl v druhém týdnu právě kvůli velikonocům v druhém týdnu nahrazen úterním odpolednem a provedl jsem velký nákup. A ještěže tak, protože ve čtvrtek se ve všech nákupních centrech stály fronty před vstupem, jakoby se obchody zavíraly na měsíc  a ne jen na pátek...

Čtvrtek v týdnu druhém byl vyhrazen setkání kamarádů v přírodě, což jsme si užili, byť to bylo jen 45 minut. Kamarádka si ke mě do tašky dala svoji peněženku s doklady a penězi... a večer byl problém na světě. Takže jsem o velikonoční pátek měl o zábavu postaráno - projet hranice okresu, když se to teď prakticky nesmí - hledal jsem na internetu na stránkách ministerstva vnitra, jestli existuje důvod "vrácení dokladů majitelce" pro přejezd okresu. Pochopitelně tam nebyl, takže napsat čestné prohlášení a vyjet.

Sobotu a neděli jsem v prvním týdnu věnoval rodině, např. převozem mamky na očkování covid, a v druhém pak chci dohánět resty... Třeba v OMSI