Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 25. dubna 2021

Lotus simulátor | Projížďka po mapě Kleinfurt 2009 - část linek 9 + 8

S natáčením tohoto vide jsem se vyvztekal až příliš, protože osm pokusů jsem snad ještě nikdy nedělal. Nejprve na prvním počítači, kdy mi na tehdy vybrané mapě hra nedočítala objekty, ale ani cestující, pak pokusy s druhou mapou. Tam to již bylo lepší, ale chtěl jsem to mít plynulé, takže jsem nasadil notebook. Jenomže tak se mi odmítal dostat do záznamu obraz nebo zvuk...

Takže s hodně poníženými detaily jsem udělal výsledné video přes jiný natáčecí program, který ale slabě nabíral mikrofon...

Takže vznikl experiment - domluvit do hluku tramvaje komentář a na zastávce nechat původní - a výsledek je zde. Snad se mi to povedlo správně...


Samozřejmě ještě hra potřebuje doladit, autor této mapy si stěžoval na to, že nemohl udělat jízdní řády, protože není editor jízdních řádů.