Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 17. dubna 2021

Shrnutí uplynulého týdne (14/2021) a (15/2021)

 Je to neuvěřitelné, ale opět jsem nezvládl udělat souhrn za jeden týden a teď tu na mě koukají dva.

Co se tak dívám do svých velestručných poznámek, opět bych mohl popsat oba týdny jednoduše: Pondělí práce, úterý práce, středa práce, čtvrtek práce včetně nákupů a náhražky kafárny, pátek práce....

Jediný rozdíl byl v tom, že ve 14. týdnu jsem mohl mít homeoffice, co už máme v 15.týdnu v podstatě zakázané... Není Nouzový stav, takže...

Vlastně bylo by pár rozdílů - prakticky každý den v 15.týdnu jsem byl na pobočkách P*, Q* a F* každý den, což se mi snad ještě nikdy nepovedlo. Šlo tak sledovat reakce jistých lidí, kamarádů, kolegů obou pohlaví a tak. 

Kafárny probíhají stále ve stejném režimu - kafe je mi předáno, abych jej vypil, občas se něco pronese, ale poslední dobou je to trošku jako hra na to, kdo první mrkne. Hodně mlčíme a nepovídáme si. Možná už není o ničem, novinky nějak moc nepřibývají... Také máme blok kvůli jednomu snu, ale ten se snad podařilo v pátek zlomit...

Ano, píšu trošku krypticky, ale tentokrát to asi jinak nejde.