Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 7. května 2021

Live - ruská trojka

Mám tu jeden LIVE, který chtěli jak diváci, tak já - tedy tři ruské mapy a tři typy prostředků MHD

Jenže...

 

V průběhu live mi došly dvě věci - jednat to, že jsem se nechal ukecat na natáčení jedné live seance, o níž jsem se dozvěděl pozdě a která mi překryje tento původní live....

Pak mě málem rozplakalo, že jsem měl v jednu chvíli jen dva diváky (přičemž mám podezření, že ten druhý divák jsem byl já v "kontrolní místnosti") Má cenu dělat takovéto lajvy? Ano, časem si to pár lidí prohllédne, ale... No prostě zklamalo mě to

Je otázkou, jak moc tenhle problém způsobuji já, protože jak se mi zdá, tak podvečer v pátek, navíc ještě před svátkem, není vhodný čas na tyto aktivity