Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 3. května 2021

Shrnutí uplynulého týdne (17/2021)

 Nevím proč, ale v tomto týdnu mám dojem, že mi někdo krade čas, protože jsem na mnohá setkání dojížděl propocen a s omluvou v ústech

Bylo tedy něco hezké na zaznamenání, bylo vůbec něco  na zaznamenání? Tedy kromě kauzy Vrbětice x Sputnik V... a možná něčeho dalšího, co mi uniká...

Současně prožívám s kamarádem A* rozchod jeho bratra s partnerkou, protože tam jsou nějaké hádanice o cosi, co mi ani A* nikdy nespecifikoval. Jenomže už to řeší moc dlouho, tahá ho to od relaxu nad hrou, co hrajeme s dalšími. Padlo i další RVHP  - na konci měsíce neodhadl náš GM spotřebovaný čas v práci na dotažení uzávěrky v práci...

Je tedy dneska něco k zaznamenání? Asi ani ne, protože ve čtvrtek se schylovalo buďto setkání s kamarádkou E*S* nebo o průšvih s kamarádkou E*S*. Zemřel jí totiž velice nedávno manžel.... Samozřejmě došlo k obojímu, protože jsme ji s další kamarádkou nedokázali na déle jak minutu vytrhnout od myšlenek  na onu věc... A přitom bylo vidět, že to potřebuje a přitom jsem viděl, že prožívá to samé, co já prožíval o tolik let dříve na podobnou notu. 

Když to shrnu - nebyl to nejlepší týden...