Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 16. května 2021

SIMT | Volant v SIMT - jak na to, jak ho nastavit? (a zkrácená linka 14)

"Co vás to učí? Vždyť na tom nic nejni!" asi tak bych mohl říci o dnešním videu v čase, kdy jsem si říkal, jestli je nutné tuto (pro mě) banální věc točit.  [Původně to říkala Baba Jaga ve filmové pohádce Mrazík]

No, chvilku poté, co jsem si vymyslel scénář a všechny možné odchylky od normálu, tak jsem došel k závěru, že při vysvětlování odkážu na již hotové video. Jednak abych se neopakoval, ale pro ty, co trošku počítačům vládnou neříkal znovu to zjevné.

Po pravdě - byl jsem líný to opakovat :-)


Aby video nebylo krátké (nakonec ten základ má 7 minut, což mě překvapilo), použil jsem do konce videa zkrácenou verzi trolejbusové linky 14 - aby se délka videa natáhla a abych ukázal, že mi to funguje.

Ono to natažení přes osmou minutu je i proto, že Youtube tato videa hodnotí jinak - ti, co mají příjem z reklamy (>1000 odběratelů a X hodin shlédnutí videí - to X si nepamatuju) mají z delších videí o dost lepší příjem...