Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 28. května 2021

OMSI 2 | mapa: Autoslava | linka 15 ŽST Nové Mesto - Rača, Komisárky

"Další z linek, která nebyla mnou zatím natočena :-)" říkám v popisku dnešního videa a je to ostatně i důvod, proč jí točím. To že jsem točil dvě videa za sebou (dojezd na konečnou druhé linky linkou první k tomu přímo svádí) 

A je to fakt - slíbil jsem, že natočím všechny linky, ale už jsem se přistihl, že to odkládám, ostatně i proto točím dvě linky naráz (linky 15 a 11) a stejný trik použiji i příště (linky 12 a 8). Jinak je na mě tramvají obecně nějak moc, takže nejezdím tramvaje ani ve hře TRAMSIM, ani ve hře SIMT. 

A tak dnešní video je i o tom, jestli to dám psychicky. Jenomže také, jestli také i fyzicky, protože v den natáčení jsem byl na očkování proti nemoci COVID, kdy mi nebylo moc do zpěvu. Naštěstí jsem si zařídil i volno z práce, takže času bylo dost.

To jsou tedy vstupní parametry do videa, jak to dopadlo, posuďte sami:

 

Co vím já, tak jsem to zvládl ve všech směrech, i když mi po dokončení natáčení nebylo moc do zpěvu...