Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 17. května 2021

Shrnutí uplynulého týdne (19/2021)

 Dnešní zápisek bude hodně o tom, že se mi zadařilo zařadit se nejenom do fronty na termín očkování, ale také už získat první dávku... A z toho samozřejmě i problémy...

Samozřejmě naše česká politická scéna by zasloužila pár facek a projevilo se to i u tohoto. Vyhlášeno bylo: "O pondělní půlnoci se smí hlásit další věková kategorie". Každý (rozumný?) to pochopil jako já, podle logiky "půlnoc je v čase 0:00", takže jsem v pondělí hledal registrační web a všude bylo psáno, že už dnes se můžu hlásit. Připravil jsem si tedy PIN1 a zkusil to. Pochopitelně jsem neprošel, protože "půlnoc je v čase 24:00"....

Nebláznil jsem, takže jsem v úterý až po dojezdu do práce jsem si vyzvedl horké kafe a do dvou minut jsem měl registraci po PIN1 hotovou. Samozřejmě se mi nestalo to, co říkají někteří, že jim PIN2, tedy možnost registrace na konkrétní termín mi nepřišla hned poté...

Absolutně jsem to neřešil, a z pobočky F* odjel na A*, a šel si pro oběd. Při cestě zpět BUM, takže jsem došel do práce, dodělal registraci a až pak se najedl. A uvědomil si, že jsem měl být dneska také na pobočce P*, přičemž z pobočky F* je to o dost kratší cesta. Nadával jsem si do blbců asi tak dvě minuty, než jsem si uvědomil, že v tu chvíli jsem stejnak u sebe neměl potřebné věci, takže bych se pro ně stejnak na pobočku A* (tedy na moji výjezdovou základnu) musel vracet.

Samozřejmě chyba byla v tom, že jsem si potřebné věci nepřipravil už v pondělí večer...

Ve čtvrtek jsem měl termín očkování a byl na to připraven - vyplněný formulář na téma, že nemám alergie a nic dalšího, dobrá nálada, znalost místa kde budu očkován....

Hned první problém byl s parkovištěm, protože to "za" očkovacím místem bylo stále oplocené a placené, a naopak na silnici bylo vyznačeno několik čar. Vedle toho byla značka Zákaz zastavení. Takže jsem projel kolem a až pak si uvědomil, že tam byla i dodatková tabulka. "Neplatí pro očkovací centrum". Ano, takhle idiotsky to bylo značeno...

Došel jsem na recepci, předložil vyplněný papír a nahlásil jméno. Papír nechtěli, nebyl na jejich hlavičkovém papíře. Ani nevadilo, že jsem tu byl o 10 minut dřív. Možná bych se jindy hádal (stejné údaje na obou verzích papíru), ale teď jsem se jen mile usmál a vyplnil to znovu. 

O chvilku později jsem prošel uličkou "D" a třemi stanovišti - první ověřil, že jsem opravdu registrován, druhý ověřil jestli jsem pravák nebo levák a třetí očkoval. U toho třetího byla sranda, protože jsem si měl sednout tak, aby mě dotyčný mohl bodnout do toho správného ramene. Sedl jsem si, dotyčný si sebral ze stolu připravenou injekci, otočil se po mě a v obličeji mu projela obrovská vlna nevole. Snad mi i chtěl vynadat, že jsem si sedl na DRUHOU židli než na kterou chtěl on, ale protože jsem se na něj usmíval a měl už i vyhrnutý rukávek na svém letním tričku, tak tedy udělal ten krok navíc a bodl mě.

čas od bodnutí 0:00 - cítil jsem trošku tlak, bodl mě do svalu a docela prudce mi to tam vstříkl. Holt tam chvilku byla bulka s vakcínou. Šel jsem si sednout do čekárny, prý na deset minut. Při té příležitosti jsem zjistil, že podle původního plánu bych ještě tři minuty čekal na začátek vakcinace.

čas od bodnutí 0:01 - jejky, místo vpichu začíná pálit. No potěš koště... Celou čekárničku jsem si už prohlédl, včetně nápisu "zákaz fotografování a natáčení", tak jsem začal hledat oba své mobily a zkontroloval SMS zprávy

čas od bodnutí 0:02 - Pálí mě celá ruka. Panika. Lékař, kde je tu lékař ?!? Raději si jdu číst bláboly na facebooku.

čas od bodnutí 0:12 - Vida, dvě minuty jsem přetáhl. Pálení i horkost se zklidnily. Vstávám a jdu pryč, sedám do auta a vyjíždím. Co mi to ta sestřička v druhém boxu říkala? Nechlastat a nedělat žádné fyzické výkony. Přeřadil jsem si rychlost a v ruce mi bodlo. No jo, i řazení je fyzická námaha.

čas od bodnutí 0:45 papám oběd a zapíjím ho rozpustným aspirinem. Prý se doporučuje si dát aspirin co nejdříve po aplikaci vakciny, a pak ještě dvakrát, v mém případě tedy před spaním a pak ráno. Naštěstí mám ráno dovolenou...

čas 3:01 od bodnutí: Nákup je prý také fyzická námaha, ale uhádal jsem, že budu tlačit alespoň vozík a kamarádka bude běhat a vkládat do košíku. Krabici se dvanácti mlíky jsem do košíku dal sám. A očekávatelně mě v ruce bodlo, čili problém budou okamžiky. kdy se svaly na pravé ruce napnou.

čas 3:45 od bodnutí: Nakoupeno a cítím zimu na zádech. Aspirin zabral a jsem zpocený. Takže hurá domů vyložit nákup a do suchého

čas 4:15 od bodnutí: Ležím pod dekou, bolí mě palice a mám zimnici. Na oslavu narozenin prasynovce nejdu, ani když mě má sestra a babička v jedné osobě láká.

čas 8:00 od bodnutí: Je mi lépe, jdu k počítači...

čas 11:00 od bodnutí: Jdu spát a hraju si na hrdinu, další Aspirin si neberu.

čas 13:00 od bodnutí: Beru si Aspirin

čas 20:00 od bodnutí: Pokud jsem něco napsal, tak si to neuvědomuji, nebo to byly minutové úseky.

A takhle bych mohl pokračovat i o páteční dopoledne, kdy jsem si vzal aspirin a raději vlezl pod peřinu. Odpoledne jsem si pustil školení a u něj chvilku dispečeřil s vláčky a střihal video. Už mi bylo lépe, ale raději jsem byl zabalený v dece, protože se to mým ledvinám a močáku ještě nepozdávalo. O střevech nemluvě...

Sobotu a neděli jsem vyhradil na vycházky a přípravu dalších videí...