Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 21. října 2012

Návrat ku koreňom (4. Sny)

Predchozie diely:

  1. Kúlturný šok
  2. Astrálne cestovanie
  3. Túra po kopcoch
  4. Sny (práve čítáte)
Aako správne tušíte, nejaké ty sny sa mi zdali aj na slovensku. U prvního snu nechápu proč se mi zdál právě teď, u druhého snu je mi to naopak velmi jasné...

Sen první byl ve své podstatě krátký. Lidé z jistého občanského sdružení se sdružovali před domem mojí babičky odkud jsem vyšel já a začal do nich něco hustit. Pak jsme všichni přešli silnici a já pokračoval směrem k řece, ale ostatní mě nenásledovali. "Tak co je? Přeci nebudu dělat všechno sám?" zavolal jsem na ně a šel jim příkladem. Veřejná cesta byla přehrazena dveřmi s pletivem v němž byla díra. Prolezl jsem a sen skončil

Kdyby tato úplně poslední scéna nebyla z jednoho starého "německého" snu, po němž následovalo zastřelení, zřejmě by mi tento sen ani nestál za zmínku.  To je tak, když mé sny používají stejné kulisy :-) tentokrát totiž po prolezení následoval pocit uspokojení, že _Já_ to dokázal.

Druhý sen byl vlastně o tom, že jsem seběhl v mém městě dolů do dolní čtvrti, kde jsem o velikonocích vyplácel děvčata a požadoval malovaná vajíčka.

Důvod, proč se mi zdál byl ten, že jsme se o pár hodin dříve bavili o jistém švagrovi jisté osoby, který už není mezi námi, ale uměl přímo nádherně zkrášlovat velikonoční vejce - krom jiného...

Žádné komentáře: