Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 11. října 2012

Shrnutí uplynulého týdne (39.)

Pondělí: Příchod do práce mi zkazila hned vedoucí H*, když mi naznačila abych zůstal na její pobočce, že pro mě budou mít prácičku. Netušil jsem, že během prvních dvou hodin se mi nahromadí 14 různých drobných úkolů (později stouplo na 18) a těchto pár úkolů budu řešit celý den....

V úterý ráno jsem se nenápadně zeptal kolegy, jestli připravil vše na výrobu a předání certifikátů. Ukázal mi lejstra, ale elektronickou část ne, takže jsem tvrdě začal vyrábět tuto část přesně v okamžiku, kdy zaměstnanec externího vydavatele vešel do dveří, takže jsem přešel do režimu průběžného dodávání souborů. Kupodivu pro pobočky A*, B* a C* jsem v té rychlosti neudělal ani jednu chybu. Samozřejmě jsem pak právě já musel jet i na pobočky P* a F*, abych byl přeci jen "přistižen" - jeden soubor byl chybně. Achjo, vždy alespoň jeden musí být blbě, to už je tradice :-) a taky je to vždy na celý den :-(

Jak mohl vypadat ve středu po obědě můj stůl, když jsem dopoledne strávil u zubaře? Zavaleně od úkolů, jak jinak a to jsem musel jet na F* rozinstalovávat ty certifikáty a při té příležitosti řešit tamní odložené úkoly. Pochopitelně když už jsem byl na budově jen já a uklizečka, tak jsem zjistil, že kdosi na pobočce vyměnil většinu zámků, takže se nedostanu tam, kam chci, přestože mám plnou kapsu klíčů. Takže opět odložená práce :-(

Ve čtvrtek jsem zachraňoval situaci ze středy, objel všechny pobočky a posbíral si zapomenuté věci. A vyfasoval nové klíče.

Zbylé tři dny jen hasím své počítačové nedodělky a v mezidobí kdy odpočívám jezdím v autobusovém simulátoru...