Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 31. října 2012

Neumím se smířit...

Existují věci, které do smrti smrťoucí nepochopím.

25. října jsem narazil na článek "Kočky: O dráteníčkovi (příběh pro silné povahy)" o kočičce, která kolem sebe měla omotaný drát, který jí prorůstal do těla dobře dva roky.
Po rozhovoru s veterinářem a bližším zkoumáním, jak byl drát na kocourkovi zamotán, byla vyřčena nepochopitelná pravda. Někdo musel drát na kocourka omotat úmyslně a patřičně zauzlovat, aby neměl pražádnou naději se z něj sám dostat… a to jako maličkému koťátku!
Je 31. října, a já se s existencí takovýchto lidí ještě nedokázal smířit, respektive neumím se smířit s tím, že jsem členem stejného druhu :-( A to jsem původně četl jen ten horní článek. V tom dalším, který jsem nalezl, je plno horších fotek stejného kocourka... Dráteníček: stále hledáme spravedlnost

Žádné komentáře: