Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 31. května 2018

Pláč nad ... pokračuje

Nevěřil bych tomu, ale můj problém, který jsem popisoval v článku Pláč nad neuskutečněním šotoušením má pokračování.

A může za to ta úplně poslední přednáška popsaná v tom předchozím článku, kdy jedna osoba, jíž se přednáška příliš líbila, dala echo své šéfové. Já totiž to úplně poslední školení věnoval té skupině osob sedící na pobočce A*, ale patřící na pobočku krajskou.  Bonusem je, že jsem to školení dělat nemusel, ale bylo mi líto, že ona skupina asi deseti lidí by nevěděla to, co ostatní.

Prostě a krásně - zavolala mi jedna krajská vedoucí, namazala mi med kolem pusy a já, husa hloupá tuplovaná na lopatu zase sedla. Bonusem je, že ono oddělení je "kontrolní a právní". Člověk by očekával že ta "právní" část bude školit nás, ne my je...

Každopádně jsem si na sebe ušil bič, protože to jak jsem zjednodušoval stávající verzi školení GDPR tak to by podle mě mnozí lidi s právnickým vzděláním nemuseli rozdýchat. A jejich podřízení bez titulů taky. Takže mě čeká to, že na výletě za příbuznými do Jižních Čech budu muset si nacházet volné časové skulinky a předělat to nějak, aby to mělo formu.

Stejnak z toho ale mám divný pocit, zvlášť když jsem se na tu vedoucí informoval a jednoslovná odpověď, která zazněla, mě věru nepotěšila :-(