Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 3. června 2018

Co udělal v OMSI2 čtrnáctiletý kluk...

Tuhle mapu připravuje kluk, který v nějakém videu o sobě tvrdil, že je mu 14 let a já se jí tak trošku bál točit, abych mladíka nějakou větší kritikou respektive nějakou hloupou kritikou neodradil od práce. Tohle video totiž pojednává o mapě, která je teprve ve vývoji.

Samozřejmě podle toho taky ta mapa vypadá, i když tu a tam jsem si nemohl povšimnout nějakých nelogičností, z nichž nejvíce svítila zastávka "U Majáku" a nájezdy kolem ní...

Dalším problémem byl autobus, protože onen kluk si na mapu vybral tři druhy autobusů a já si chtěl zajezdit s Karosou. Ale zrovna tahle konkrétní měla tu vadu, že se v ní ztrácela nafta a pak samozřejmě i další detaily. Naštěstí pro mě je vše opraveno...



Mapa je to zatím krátká a silničky relativně úzké, směr zpátky obsahuje několik smyček, já jel tu přímější variantu.