Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 28. ledna 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů - dnes ne

Dnes shrnutí  nebude, neboť jsem už v půli ledna dostal nápad, že bych se mohl pokusit o jinou formu projektu 365 a zkoušet psát tématicky - v pondělí to, v úterý ono a samozřejmě to pořešit tak, abych v pondělí a úterý měl připravený článek do blogu předem, neboť v tyto dny nepřicházím domů v rozumné časy, nýbrž poměrně pozdě. Dalo by se říct, že přijdu, zalehnu a spím ...

Proto si v neděli budu předpřipravovat týdenní shrnutí a nechám ho zveřejnit v pondělí a na úterý si připravím nějaké to moudro či vtip. Začít chci tímto pondělím a nebudu příspěvky nějak zvlášť označovat.

Rozpis na měsíc únor vypadá takto:
  • Pondělí - Souhrn dění z minulého týdne, buďto dění soukromé nebo reakce typu "co blog vydal za uplynulý týden"
  • Úterý - Moudro dne. Co se tak dívám do 3 textových souborů, mám tolika mouder, že bych s nimi mohl zaplnit blog na hodně dlouho dopředu...
  • Středa - ??? - Něco málo mám na blogu předpřipravené ještě z loňské 365, typicky na nějaká konkrétní výročí, takže do středy mi přejde nějaký text z jiného dne, které připadne na to konkrétní výročí. Co tak koukám na list papíru, kde jsem si toto rozplánoval, tak jen ve středu šestnáctého budu muset vymyslet něco jiného :-)
  • Čtvrtek - na veselú strunu....
  • Pátek - vážné téma. Zde bych se chtěl pokoušet upozorňovat na nějaké vážnější téma, jedno z předpřipravených témat je "diskriminace ve výtahu" ...
  • Sobota - sny, energie. Obě slova prezentují v mém blogu dvě různé kategorie článků, které bych chtěl rozšířit. A že se mi zajímavé sny zdají, to tedy ano, o práci s energiemi nemluvě, takže mám předpřipravené už náměty na tři soboty ze čtyř :-)
  • Neděle - video. Jsou věci co natočím, či věci, které mě potěší na duchu. A neděle je přímo stvořena k pasivnímu odpočinku ...
  • Mimořádné články. Pokud se aktuálně vyskytne nějaká událost či téma, budu o ní psát hned...
V březnu nasadím část témat nově.

Kratičce ještě ke dnešku - dnešní článek jsem si předepsal a nechávám ho zveřejnit automaticky v okamžiku, kdy bych měl mít po další ze zkoušek a začínám ujíždět za přáteli na Slapy, tím pádem je předpřipravený i zápisek na zítra a pozítří. Zítřejší jde ještě mimo soupis témat, ale nedělní už odpovídá mému rozpisu