Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 6. ledna 2011

Wikileaks - doháním čas, ale ...

Tak nějak jsem se rozhodl, že budu dohánět čas a zveřejním zde články, které mě zaujaly za dobu co jsem si wikileaks moc nevšímal.

Jenže ouha, v českém jazyce jsem narazil jen na tyto dva

Proč je dobré nevěřit nikomu a ničemu aneb WikiLeaks jako cílená dezinformace a #konspirace ze serveru Pooh.cz a sugestivně se ptá, kolik ze zveřejněných depeší je cílená dezinformace

FOX NEWS: Zabijte Juliana Assannge jsem pro změnu našel na Neviditelném psovi

Jak už jsem tu říkal, jakmile událost zapadne, nebo se objevuje moc dlouho, jakoby zájem o ni v mainstreamových médiích uvadal... Ale pojďme na jinojazyčné texty

The Man Who Spilled the Secrets | Politics | Vanity Fair
Dlouhý článek o Assangem a novinách z Vanity Fair. Je tam hodně informací o tom jak vlastně probíhá spolupráce novin a wikileaks. Jak se poprvé setkali a jak domlouvali spolupráci, apod.