Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 9. března 2012

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal (33.)

Další příspěvek spíše na téma, co jsem neposlouchal. Yvonne Přenosilová zpívala v Semaforu, ale pak odešla za hranice - emigrace, takže okamžitě dostala v československu stop ve všech rádiích, televizi. Když pak po sametové revoluci padla železná opona, začaly se prohrabávat archivy, paní Yvonne se vrátila ....

První ukázka asi nebude pro dnešní zjemnělé uši k poslouchání

Už to nejde dál (1967)


Mě se líbí Bob (1965) - (originál byl od Millie Small - My boy Lollipop)


Originál skladby "Tak prázdná" si schovám na 13.březen 2012, abych mohl udělat porovnání s jinou zpěvačkou, nabízím tedy prozatím alespoň verzi z roku 1995

Boty proti lásce by mohla také jít do porovnání, neboť původní verze je od Nancy Sinatra (These Boots Are Made for Walkin') a tu v témže roce (1966) předělala Yvonne Přenosilová (Boty proti lásce). Verze od Lucie Vondráčkové je z roku 2007 a vznikla do pořadu Souboj hitů (Česká televize), kde se dával nový kabát již natočeným písním. Zpívala jí také Hana Zagorová, skladba vyšla v roce 1987. I Zde mám ale dojem, že ji mám naposlouchanou ještě od někoho dalšího, ale ...


Boty proti lásce - TV verze (zřejmě 1966?)


Boty proti lásce - Vysílá studio "A" (zřejmě 1969/1970 ?)


Písniček, které se mi líbí od Yvonny je více, třeba Roň Slzy, Pomalu a líně ..

Velmi dobrý Playlist na Yutube je ten od uživatele mmm0236