Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 11. března 2012

Shrunutí uplynulého týdne (9.)

Na začátek tohoto týdne bych nejraději zapomenul, ale bohužel, není to možné.  Hned v pondělí jsem si totiž šel pro výsledky svých krevních testů a ... jistá hodnota v krvi je tak vysoká, že mi doktor věnoval antibiotika, ta nejsilnější které může předepsat a rovnou na třicet dnů. Diagnoza: Chronická borelioza....

To úterý už bylo lepší, kdy ví, že v tento den hrajeme dračák má pravdu - naší uvážlivou reakcí ve všech dnešních bodech nebyl nikdo zraněn a získali jsme věcičku, která se nám bude hodit ve starším nedořešeném questu.

Středa a čtvrtek byly v práci velmi dobré, konečně nastal čas řešit různé odkládané problémy, kterým nehořel termín nebo nebránili zcela v práci...

V pátek po škole mě čekal nádherný bonus, který se ukázal být rovnou dvojitý.  Sešli jsme se totiž všichni sourozenci, což je samo o sobě silný zvedač mé nálady, a šli jsme na bowling. Kupodivu jsme se trefili do okamžiku, kdy ze čtyř drah byla obsazená jen ta naše. Smích můj a sester se tak mohl nést bez obav z vyrušování okolí celým sálem.

Stalo se něco neuvěřitelného, první bowlingovou hru jsem o pár bodů vyhrál - poprvé v životě. Pochopitelně, abych moc nezpychl, v druhé hře jsem byl poslední, takže jsem byl takříkajíc na svém. Byla obrovská škoda, že jsme třetí hru nestihli dohrát, protože se mi dařilo neuvěřitelné - porazit na dva hody všechny kuželky hned 5x za sebou... Dobrá nálada mi vydržela až do pondělí následujícího týdne...