Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 28. března 2012

Vrtěti psem... Létající holanďan

Zhruba před týdnem jsem narazil na stránku serveru Novinky, kde byl článek Novodobý Íkaros natočil svůj neuvěřitelný ptačí let a článek ze zahraničí přebírala i další média, např.Blesk. Já sám se na video na daném počítači nepodíval, z nějakého důvodu to na něm nešlo....

Když už jsem se na něj podíval, věděl jsem, že reakce na něj od odborníků nebyly jásavé, nýbrž zdrženlivé a dalo se předpokládat, že v tom nějaký podvůdek bude (National Geografic)



Škoda že to je hoax, fake, či jak to chcete nazvat, samotný autor tohoto videa se přiznal, že jde o dlouhodobě připravovaný podvrh. Píše o tom třeba Reflex.

Po prvním přečtení článku bez fotografií a videa jsem si představoval, jak asi vypadá vzlet a let, o přistání jsem kupodivu nepřemýšlel...

Opět jedno zklamání, opět jedna rána důvěře v média