Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 5. března 2012

Zuzana Burianová

Herečku a zpěvačku Zuzanu Burianovou proslavila především příslušnost k Semaforu, to mohu bezpečně říci, neboť dnešní výběr bude prakticky jen z písniček z divadelních prken. Pak se mi nějak ztratila z dohledu, ačkoliv podle dat v Československé filmové databázi  hrála ve filmech, z nichž některé se ještě stále hrají - FANTOM MORRISVILLU (1966), NEMOCNICE NA KRAJI MĚSTA (1981), VESNIČKO MÁ, STŘEDISKOVÁ (1985) kde hrála Bohunku.

Zuzana Burianová - Co jsem to jen ztratila


Zuzana Buryanová - A co má být


Zuzana Burianová - Máš už jít
Je to zvlášní místo k žití ten Váš svět. A odpusťe, že zůstat v něm nebudu smět. Půlnoc neúplatná mi tu šeptá máš už jít. Ač víno piju s chutí a chce se mi spát, tak nevím co mne nutí, že začnu se bát, tak řekněte mi, co ta bázeň znamená. Půlnoc neúplatná šeptá máš už jít.


Je to zvláštní místo ... Zuzana Burianová se pomalu ale jistě propadá do zapomnění....