Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 12. března 2012

Shrnutí uplynulého týdne (10.)

Opět jeden týden, který spadá do kategorie "průměrný", neboť jsem si užíval dostatek práce, dračáku i v pátek školy. Jen práce v práci bylo méně, takže jsem dokonce měl čas poklízet v serverovně na pobočce P*, jenž současně slouží jako sklad. I když méně práce - honím teď přípravu elektronického podpisu pro naše nové kolegyně. Na to, že nastoupili v lednu se teď, konečně, někdo rozhoupal a dojednal firmu, u které si budeme tyto podpisy dělat. Jen jaksi musí být někdo, kdo připraví administrativu, tedy já ...

Ve škole jsme byli učeni přes telemost. Je zvláštní, že ani v práci, ani ve škole telemost nefunguje tak spolehlivě, jak by za tu cenu měl. Ve škole stálo údajně zařízení na telemost "pouhých" 800 000 Kč a neustále jsou problémy při pokusu o spojení... Inicializace spojení se totiž povede jen tehdy, pokud jsou obě strany čerstvě zapnuty ...

V sobotu a neděli jsem pak doháněl všechny školní resty, což bylo neuvěřitelně vyčerpávající...

Mám ale jeden zážitek, který by patřil přímo do příspěvku z 8. března (Svět by mohl být krásnější), kdy jsem jel ráno značně prázdným autobusem - jarní prázdniny tento spoj prakticky vyprázdnily - a na jedné zastávce chtěla nastupovat paní s kočárkem. Rozhlédl jsem po autobuse a pochopil, že jediní mužští v buse jsem já a řidič, takže jsem vstal a když řidič otevřel dveře, byl jsem už připraven převzít madlo kočárku a taky jsem tak učinil - maminka už byla připravena na druhé straně. Její "děkuji" doprovázené upřímným úsměvem mě hřálo u srdce další hodinu.

Jak už kdosi řekl v nějakém filmu - mám dojem že to byl herec Vladimír Puchold - i "Ahoj" může znít různě podle stupně naštvanosti či nálady či upřímnosti. Takže toto nebylo to děkuji typu "nehoň si ego blbečku".....