Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 19. července 2012

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? (41.)

Po krátké přestávce se vracím ke "klasické" sérii CSPP a na paškál tentokrát přijde Václav Neckář

Nevím, podle čeho Youtube vybírá své "Návrhy", ale dnes mezi vyslovenými pitomostmi na mě svítila tato písnička, jenž patří mezi ty, jenž měla sestra na svém pásku

Václav Neckář - Holka ta okatá


Film Pelíšky znovuoprášil následující skladbu, která se i letos nechá zachytit na některých rádiích. Je pravdou, že ji nehrají 3x do hodiny a že ji hrají všechna "pop" rádia, ale ... :-)

Václav Neckář - Tu kytaru jsem koupil kvůli tobě


Chlapy přeci nepláčou, ale měli by, zvlášť, pokud jejich první lásky provázela tato písnička. Je to pro mě nostalgie, přestože v době vzniku písničky jsem si ještě hrál v uhláku na horníka...

Václav Neckář - Kdo vchází do tvých snů má lásko


Nesmím zapomenout ani na roli prince v pohádce Šíleně smutná princezna :-)


Kolik dalších kousků jsem ještě vynechal - Lékořice, Lady Jane, ...  Mnohé jsou v tomto seznamu videí čítající 180 kousků s Václavem Neckářem