Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 3. července 2012

Zničení zámecké knihovny

Toto je druhý ze snů, který jsem měl po jisté akci, jíž jsem tu zmiňoval 12. června. Psal jsem také, že jsem měl docela problémy se promotat Prahou ke svému autobusu z důvodů čekaných, ale i nečekaných výluk. To řeším i ve snu.

Mám problém s tím, kterak se dostanu skrz Prahu. Dívám se přes Vltavu na Pražský hrad a přemýšlím jak na to. Ale vlastně - proč o tom vůbec přemýšlím? Stačí jednoduché kouzlo UFI *) a už se vznáším nad řekou a směřuji směrem nad Pražský hrad, pravděpodobně proto, že tamtudy prostě musím. Minimálně v reálu by to tak bylo, pokud bych nějakým způsobem letěl domů...


Sen se mi následně přesmykne z reálných kulis a já přistávám u hradu, který jakoby vystoupil z nějaké pohádky. Po několika schodech projdu zámeckou bránou a po takových pěti krocích vstupuji do budovy. V budově mohu jít vlevo, anebo kousek rovně a pak rovněž doleva, přičemž tuto cestu lemují prosklené skříně plných knih. Obezřetně postupuji vpřed chodbou ke knihám, protože....


PRÁSK, PRÁSK, PRÁSK !!! Chodbou prosvištěl blesk proti mě, následně okamžitě  můj a pak opět blesk protivníka, což je jakýsi člověk v mnišském oblečení, ale při bližším pohledu....


PRÁSK, PRÁSK !!! Opět jeden blesk na mě, uskakuji a hážu svůj, ale díky tomu úskoku můj blesk neletí do mnicha, ale do knihovny. Mnich se po mě podívá s vražedným pohledem ve tváři, vidím, že je to jeden z mých kamarádů, ale než stačím promyslet cokoliv na téma CO,KDO,PROČ, tak mnou trefená knihovní skříň padá a v tu ránu jako by se kamarád probral z omámení, shodil mnišskou kutnu, proběhl smykem kolem mě a zaběhl do chodby co vedla blizoučko mě vlevo.


Dva kroky vpřed, jeden krok zpátky, protože...


PRÁSK, PRÁSK, PRÁSK, PRÁSK !!! Situace se opakovala s dalšími dvěma mnichy a dalšími dvěma knihovnami a to už mi došlo, že ty zatracené knihovny a omámení mých kamarádů spolu souvisí, takže následně srážím další dvě skříně, aniž bych čekal, že po mě vystartují další dva mniši. A opravdu, další dva kamarádi vybíhají z mnišské chodby smykem u mě zahnou do mé chodby. Teď už je nás přesila proti zbylým mnichům, ale přesto jen já sestřeluji zbylé dvě skříně co vidím v přízemku na chodbě, aniž bych přitom zahýbal za roh.


Pak jdu za kamarády do oné chodby a vynářím se ve velmi moderně zařízené jídelně s barem. Zde stojí také jedna knihovna, tu sestřeluji třemi blesky. Tentokrát si ale zřetelně uvědomuji, že mé blesky vypadají jako papírové koule, jenž v reálu používáme ve hře LARP právě jako blesky, případně je používáme při hře CAPTURE THE FLAG.


Skříň je na zemi, já do jejího skleněného prostoru vkládám jeden vypadlý blesk, všichni zajásali v radosti (zřejmě) nad posledním vysvobozeným človíčkem, sen končí
=====
*) UFI je zaklínadlo z Dračího doupěte a zjednodušeně znamená "LEŤ!"

Žádné komentáře: