Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 11. listopadu 2012

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? (42.)

Je čas návratů, chtělo by se mi říci. Anebo čas navrátit se do mládí, kdy jsem poslouchal Báru Basikovou.  Už jsem tu o ní psal, konkrétně ve třetím díle, ale nedostal jsem se za rok, kdy Bára přestala zpívat se skupinou Precedens

Pojďme se tedy tentokrát podívat po časové ose od nejstarších po nejnovější. Minule jsem skončil u Precendesu, Bára si pak vytvořila vlastní skupinu.

Bára Basiková Basic Beat - Kristiáne vstávej


O některé části kariéry Báry jsem dodneška netušil, že existuje, takže třeba o existenci alba s Relaxační hudbou jsem netušil, ale časově je, aspoň doufám, novější než předchozí klip

BÁRA BASIKOVÁ a MARTIN NĚMEC - Dream of Sphinx


Bára se posléze vrátila k uskupení Precedens a stvořila další skladby a další alba.

Bára Basiková & Precedens - Touha


Výběr není úplný, přeskočil jsem minimálně období latinsky zpívaných, muzikálů a tak, ale je to z dostupných materiálů na youtube a hlavně jsou to věci, které mohu poslouchat vícekrát...