Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 30. listopadu 2012

Shrnutí uplynulého týdne (47.)

Shrnutí by tentokrát bylo velmi stručné, nebýt úterka a pátku.

V úterý hrajeme Dračí doupě, to již víte, tentokrát se akce konala byť byli přítomni jen tři hráči a jeden z nich byl dvanáctiletá dívenka. Bylo to příjemné osvěžení hrát s mladou dámou a nechat jí řešit nějaké ty jednotlivosti. Tím, že již byla trošku vyhrátá z domova to šlo přímo přenádherně.

V pátek jsem měl vzrušení v práci, neboť mi bylo na začátku dopoledne voláno, že mi teče topení, konkrétně kotel a že mám spěchat, neboť "to" kape tak rychle, že to asi naplní desetilitrový kýbl za půl hoďky. Okamžitě jsem vyletěl z práce a hnal se domů, protože jsem si uvědomil co se stalo a proč se to stalo.

Včera večer do mě bylo vtloukáno, že mám okamžitě a střelhbitě odvzdušnit topení, že je v koupelně zima. Sáhl jsem si tam na topení a fakt, bylo studené, takže jsem začal odvzdušňovat. Vzduchu tam bylo moc, takže v polovině odvzdušňování na našem nejvyšším bodě soustavy se dole z kotelny ozvalo písknutí, že mám v okruhu malý tlak vody, takže jsem tryskem seběhl ke kotli a mírně otevřel ventil,aby kotel nepískal a zase se hnal nahoru k topení.

Jak to dopadlo, asi tušíte - znavený z práce jsem ještě obešel ostatní topení, odvzdušnil je všechny a šel spát. A voda pomalinku natékala a tlakovala celý okruh, takže když se ráno zatopilo, zvedl se tlak ještě ohřátím vody, takže to začlo stříkat. Naštěstí rodič věděl alespoň to, kde je hlavní uzávěr vody a já mu z práce řekl, že právě ten ať zavře, že to bude asi v tom. A bylo...

Samozřejmě jsem si musel tento výlet domů nadělat, takže jsem opět šel domů z práce pozdě...

Sobotu jsem věnoval na procházky v lese, neděli pak na sociální dovednosti ;-)