Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 28. listopadu 2012

Shrnutí uplynulého týdne (46.)

Srhnout tento týden půjde poměrně snadno a rychle.

Práce mě od té doby, co musíme detailně zaznamenávat každou blbost, kterou opravíme, nějak nebaví. Asi je to tím, že jednoduché úkony typu "zaseknutý papír v síťové tiskárně", který řešíme rutinně do minuty, nyní dořešujeme dalších pět minut, čili když se "to" sejde,  tak máme o jednu pětinu nižší výkonnost.

Sám jsem si to prozkoušel ve středu a čtvrtek, kdy jsem zapisoval sporadicky a pokoušel se to dohnat v pátek od 13-té hodiny. Když mě uklizečka v 19:30 naznačila, že to fakt přeháním a že už chce zakódovat barák, pochopil jsem, že tuhle administrativu budu muset uzavírat v tom dni, jinak se z toho zblázním.

A když jsem pak dorazil na hru dračí doupě a zjistil, že jsem jediný (a kdybych dal vědět, že dorazím tomu druhému, tak jsme mohli být dva plus gamemaster), tudíž že se hrát nemůže, bylo zklamání z tohoto týdne dokonáno.