Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 6. listopadu 2012

Shrnutí uplynulého týdne (44.)

Už pátý týden zoufale přemýšlím, o čem psát a opět nic nenacházím. Vím jen jedno - tento seriál shrnující mé zážitky a prožitky prostě s 31. prosincem skončí.

V dračím doupěti jsem byl od minula zkameněn, troufl jsem si přijít na hru později očekávajíc, že se ke mě akorát v ten čas probojují, i kdyby jim měl gamemaster pomáhat. Ani s pomocí to v onom předpokládaném čase nedali... Ale co už, tím, jak se u F* každý týden proměňuje složení skupiny hráčů, se prostě nějaký čas musí strávit namotivováním nově příchozích hráčů, aby je quest na mé vysvobození zajímal...

V práci se tento týden nedělo nic, přestože mělo - nová aplikace měla být nasazena až od listopadu, ale už v pondělí měla běhat a případně se dolaďovat její nasazení. Obdobně rekonfigurace telefonů. Tedy od čtvrtečního rána mělo být vše ok, ale až v pátek odpoledne začala aplikace jakžtakž fungovat všem....

Tento stav mě sejří, protože jsem kolem toho běhal a zjišťoval, zda to není lokální problém na našich pobočkách, ale ve všech případech jsem musel dávat požadavek na helpdesk pro zásah na vyšší úrovni. Pak to nemá dopadat tak, že mě moji kamarádi ve čtvrtek a v pátek po práci zastavovali a děsili se mojí bledosti.

Tím pádem jsem si na sobotu a neděli naordinoval velký odpočinek a pouze nejnutnější domácí práce...