Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 29. listopadu 2012

OMSI: Přetrvávající problém

Ve hře OMSI, při zatáčení s autobusem do úzkých uliček, mám dlouhodobě problém, kdy bývám moc rychlý a "zatočení na pětníku" prostě neudělám.
Po této větě tedy určitě uhodnete, který z autobusů jsem řídil já, když jsem se snažil trefit co nejlépe k nástupišti, současně jsem byl rychlý a současně jsem až na poslední chvíli zjistil, že kolega přede mnou ještě neodjel, protože řidiči řízení počítačem najíždí na zastávku v čase " nula nula do odjezdu", takže odjíždí s malinkým zpožděním, neboť lidi samozřejmě nějaký ten čas nastupují.

"Terminálovou" zastávku, kde čekáme do odjezdu na nástupiště s lidmi, máme v místě, kde stojí přední autobus. Kdyby byl býval kolega pryč, tak bych se tam svým velkým obloučkem krásně srovnal...