Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 21. listopadu 2012

OMSI: Pekelně těsné zastavení

Jedno pekelně ostré zastavení, naštěstí bez cestujících se mi povedlo při tréninku jízdy na nových tratích.

Pořídil jsem si rozšíření mapy Grundorf, která se jmenuje "Great Grundorf", jež k původní lince 76 přidává několik dalších.


Poprvé se mi stalo, že jsem začal po mapě bloudit, naštěstí se to za pár projetí každé trasy zlepšilo a teď už pomalinku některé z nich jezdím bez nápovědných šipek.

Spolu s jedním komentátorem této úpravy musím říci, že je počet cestujících v některých místech poněkud předimenzovaný a že třeba v našich podmínkách by do vesničky Mill Peak asi těžko v českých podmínkách jezdil dopoledne autobus co 3-4 minuty, díky dvoum linkám (75,77) a na horní zastávce bylo vždy alespoň 10 lidí.

Statisticky nejvíce ťukanců mám právě v blízkosti této vesničky a z počátku jen a pouze na lince 75.

Verze mapy Great Grundorf 1.02 nabízí 8 linek:
* 72: Grundorf Bay - Nottingham Court
* 73: Grundorf Bay - Bauernhof
* 73E: Grundorf Bay - Bauernhof
* 74: Sumputuous Estate - Bauernhof
* 75: Sumputuous Estate - Sumputuous Estate (Circular)
* 76: Bauernhof - Krankenhaus
* 77: Krankenhaus - Krankenhaus (Circular)
* N73: Grundorf Bay - Krankenhaus