Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 12. prosince 2012

OMSI: Vláček náklaďáků

21. listopadu jsem tu v příspěvku "OMSI: Pekelně těsné zastavení" lehce zmínil vesničku Mill Peak a o tom, že sem jezdí autobus několikrát do hodiny.

Nyní ji mám na obrázku s jiným fenoménem. Vždy, když jedu okruh na lince 75 do této vesničky v prvním kurzu, tak se za mě nalepí jeden až dva náklaďáky a dělají mi neplechu, protože do mě právě na tomto kruhovém náměstí vrážejí, pokud mají dojem že jedu moc vlevo a že mě podjednou vpravo, nebo naopak, když mají pocit, že stojím na chodníku a že mě tedy předjedou pravým pruhem. Pochopitelně jim to nevyjde a vrazí do mě. Anebo v počátcích, když jsem OMSI ještě neměl v ruce a pohyboval se prudčeji, tak "pouze" nestíhali dobrzdit...

Každopádně jak jsem psal, jezdili za mnou dva. Když se začal objevovat třetí, bral jsem to jako raritku, ale když při nedělních jízdách nastalo to, že jsem na zastávce ve vesničce měl za zadkem tři a než se mi podařilo zastávku obsloužit a obkroužit náměstí, tak proti mě jeli další dva...

Zastavil jsem proto na bezpečném místě, nechal všechny náklaďáky dotáhnout mezery a toto si vyfotil.

Každopádně pokud mám za sebou ty náklaďáky maximálně tři a teprve chci vjet na náměstí, vjedu do levého pruhu, zastavím na stejném místě jako teď (jen logicky čumákem autobusu mířím na náměstí) a ty náklaďáky nechám na náměstí vjet jako první. Pak se rychle navěsím za posledního a přesně v jeho stopách kroužím až na zastávku. Tím si sem jist, že cokoliv za mnou si nebude myslet, že stojím nějak blbě a nepokouší se mě objíždět....