Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 29. prosince 2012

Shrnutí uplynulého týdne (52.)

Psát shrnutí uplynulého týdne u týdne, jež má zítra ještě jeden den možná přijde někomu divné, ale já v tento sváteční týden na neděli žádnou akci či reakci neočekávám...

Právě uplynulý týden mohu hodnotit z několika pohledů -

Pohled líného pracovníka (kterým nejsem) do kalendáře a celé tři dny volna ke klasickému víkendu je skvělá věc. Já sám se nudil tak, že jsem o druhý svátek vánoční alespoň vyřizoval pracovní emaily.

Pohled člověka nevěřícně sledující "takyvěřící" jsem popsal v příspěvku "půlnoční errory". Ti, co věří více jak já a žijí ve městech, která nelze označit slůvkem ateistická, také nevěří, ale spíše to, že to tak hrozné je, žel, já to viděl, já to cítil, já se styděl...

Pohled pracujícího: Ve čtvrtek a pátek jsem pracoval, přičemž v pátek jsem vzal jednoho mého kamaráda sebou na pobočky P* a F* (toho co jsem s ním byl minule v čajce a kterému taky "hrabe" z nicnedělání), aby se podíval naživo na reakce na mě a na mé kolegy a malinko mi pomohl pohledem nezúčastněného. Úmyslně jsem nikoho nepopichoval k ničemu, oznámil jsem vždy kolegyním že tu mám posilu a je to kamarád nikoliv kolega a nechal všemu volný průběh. Až jsem se červenal tou chválou, co mu u mě naznačovali. Kamarád koukl na nejrozbitější server na pobočce F* aby ten na sebe (konečně!!!) v logu  vykecal, co mu je. Blbly paměti. Je to neuvěřitelné, ale server, který prapůvodně řídil účetnictví všech poboček v okrese ve velikosti několika giga dat, měl v sobě dvě DDR paměti o velikosti 512MB, což je v dnešní době prakticky "nic". Obě od různých výrobců z různých zemí, mírně různých parametrů. Jak to mohlo fungovat doteď respektive předtím netuším, zkusili jsme proto server vyčistit. Uvidíme jak se zadařilo, byť už to bude asi zbytečné, neboť už mám v kanceláři ohromnou krabici s novým serverem...

Málem bych zapomněl na pohled obdarovaného vánočními dárky: "Zas máme další vánoce a já dostal samé knížky a ani jedny ponožky", chtělo by se mi říct slovy Brumbála, byť na rozdíl od něj mám letos knih pomálu.