Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 24. března 2013

O 24 hodin později po snu

O dvacetčtyři hodin později jsem ze snu (Když zemře elektrikářský bůh...) pořád takový nějaký přejetý, ale byl-li to věštecký sen, pak mě to varovalo před akcí, který se má konat o víkendu po velikonocích.

To je vůbec "zajímavá" akcička, protože ta je spojena s LARPem, jež má býti hledáním celotáborové hry pro léto a pro děti z jednoho tábora, a která má mít jak v pátek, tak v sobotu večer určité posezení...

Původně všichni vedoucí, tedy i já, byli jsme pozváni jako hráči, aby si nacvičili to, co pak budou s dětmi dělat v létě. Pak se cosi událo a mé pozvání se změnilo na takzvané CP, tedy na protivníka hráčů. I tak jsem potvrdil svojí účast hlavní pořadatelce. Pak mě tato pořadatelka vyhlásila jako fotografa a já znovu odkývnul, že jedu.

Narazil jsem teď ve schránce na zvací email, kde jsem označen "nepotvrzen" a bez jakékoliv role....

A teď "babo raď" - potvrdit se, nebo nepotvrdit účast?