Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 20. března 2013

Padající kostlivci ...

V tomto týdnu mám pocit, že na mě padají kostlivci ze skříní.

Ty které jsem si vyrobil sám, a kteří na mě padají s blížícími se termíny dokončení, tak ty jsem "ochoten" tolerovat - nabral jsem si příliš úkolů a teď je honím, naštěstí halda úkolů se už ztenčila a do konce března zmizí úplně (a nové úkoly si nabírám tak, aby termín odevzdání byl červen). Mám z toho jen ten dojem, že nějakých 14 dnů se pak budu dospávat z deficitu spánku.

Žel na mě padají i kostlivci, jež moje až zas tak nejsou, byť se vše schyluje k tomu, že by bývaly moji od 1.dubna byly, neb možná budu přejímat práci "seniora" - na oddělení budu pracovně nejstarší. Na jednu stranu si říkám, ať kostlivci vyskáčou ještě teď, protože co pak později, až budou napsány přebírací protokoly a mnou podepsány? Na tu druhou stranu si říkám, že by vůbec neměli existovat či vzniknout...

Asi největší průšvih bude s takzvaným meziskladem, kam se odkládá použitá technika, u níž hrozí, že ještě bude někdy použita. A tato hrozba je reálná, za březen jsem tam už vlezl alespoň čtyřikrát a s technikou nějakým směrem (dovnitř/ven) manipuloval. Bohužel, přepadová inventární kontrola by zjistila nedostatky - protože listinné převody v evidenci majetku se dělají až dodatečně. Vždy při inventurách se narazí na něco, co tam má být a není tam...

Průšvih je, že to do tohoto skladu může nechat připsat kdokoliv a pak "ztratit" papír, záznam v evidenci majetku je pod paní, co do ní jako jediná smí psát. Takto byla ztracena kopírka, která se později "náhle" našla. Teď naposledy jsem hledal SIM kartu. Co přijde dál?