Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 6. března 2013

O zbabělých lidech (2.)

Mé bloudění ve stavech zuřivosti kvůli zbabělým lidem pokračuje.

Představte si situaci, kdy si cca tři-čtyři lidi povídají na emailu ve stylu "odpovědět všem", vymění si pět emalů a v okamžiku, kdy začnou pomlouvat vaši práci se "jakoby" někdo splete a do emailových adres přiřadí i vás.

Samozřejmě jsem se ozval a soukromým emailem poděkoval za informování oběma účastníkům  - tomu pomlouvajícímu (tomu velmi jízlivě) i tomu, kdy mi to přeposlal.

Ukázalo se, že dle pomlouvajícího jsem ten idiot já, který "to" nepochopil, vůbec prý to nebyla kritika mojí práce a měl jsem si pořídit knihu "Úvod do neštěstí" od Paula Watzlawicka, abych si přečetl, kde ve svém životě dělám chybu, když takto reaguji.

Knihu jsem si koupil a přestože jsem ji dočetl jen do půlky, kniha se mi náhle ztratila a nebyla k nalezení. Přeoral jsem celý svůj malý byt a kniha nebyla, přitom jsem ji nikam neodnášel, to do skončení prvního čtení prostě nedělám. Jakoby však osud nechtěl, abych to četl...

Přitom je to velice poučná kniha, kde se dozvíte, co všechno si způsobujete, když si něco vsugerováváte a není to zrovna pozitivní věc - mě se například líbila kapitola, kde si ke svému sousedovi jdete vypůjčit kladivo a celou cestu si říkáte, že vám ho asi nepůjčí a přidáváte si k tomuto negativnímu názoru další "argumenty" a pak, když soused otevře svůj byt, tak mu bez pozdravu vrazíte pěstí do nosu a zařvete "tak si to pos**ný kladivo sežer ty neochoto!"

Přesně tak jsem si připadal po přečtení onoho emailu - někdo, než aby mi řekl že něco je špatně a požádal o nápravu tohoto stavu, tak mi rovnou vrazil pěstí mezi kukadla. A ještě mi doporučuje pořízení této knihy. Uffff

Jinak problém popisovaný minule - O zbabělých lidech - s rozvaděčem není doposud vyřešen - dle generálního dodavatele "to není tak hrozné" a subdodavatel svého člověka vůbec neposlal, ač to slíbil. Čili půjde reklamace na "doporučený dopis" :-(