Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 3. srpna 2014

Dovolená 2014 /1./

Také letos vyrážím na dovolenou se šachy a tradičně řeším několik problémů kolem této činnosti. Některé z nich jsou zajímavé, jiné ne, ale některé jsou poněkud... Třeba to, že zde na blogu záměrně letos budu zpožďovat příspěvky na toto téma.

Dnešní první příspěvek bych mohl nazvat podtitulem "dva dny před začátkem" (a den před odjezdem vedoucích) a z prvopočátku to vypadalo, že bude jen velice krátký - tedy o tom, jak jsem konečně začal balit mezi 20:00 a 22:00, načež jsem se šel osprchnout a zarelaxovat. Vše proběhlo normálně, pouze pohled na skřín ve 23 hodin mě přiměl k zaklení - Na skříni byl odložen šachový materiál ve dvou banánových krabicích, který jsem si nezabalil...

Jak se může stát, že jedouc na šachovou akci si nepřibalím šachový materiál se mě neptejte. Pouze vím, že se to stalo...