Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 17. srpna 2014

Dovolená /7./

Odjezd a jemu předcházející úklid tábořiště je také kapitolou sama pro sebe, jež přežije jen ten nejotrlejší, nebo v mém případě ten nejprotřelejší.

Už jsem za těch víc jak 10 let prožil dost odjezdů i se všemi průšvihy, které při té příležitosti vznikají. Psal jsem tu o tom při těchto příležitostech už mockrát a osvědčila se mi následující taktika

1) Své věci balit klidně i 2 dny předem
2) Dopředu získat deky :-)
3) Při úklidu tábořiště se přihlásit na první přiměřenou věc, kterou zvládnu sám a nikdo mi do toho nebude kecat
4) Oficiálně odjet před okamžikem, kdy se předává tábor provozovateli.

Problém s dekami je ten, že nejenom děcka je různě vytahují ven při přednáškách, sportech, dospělí si z nich dělají kostýmy.. aby pak při předávání chatičky zoufale běhali po táboře a hledali deky, případně je kradli jinde - oni přeci platit ztrátu "starého hadru" nebudou. Jen za poslední dva dny jsem nesbíral 10 dek a využil jejich část u chatičky dětí, kterou jsem měl dozorovat. Jako druhou věc na úklid jsem si vybral úklid klubovny - v nabídce prostor byla jako třetí...

Tím pádem na mě nemohla zbýt určitá nepříjemná místa jako jídelna, záchody, popelnice, která byla přidělována těm, co doufali, že na ně nic k úklidu nevyzbyde...

Vyšlo mi to přímo nádherně - svoje úklidy jsem zvládl tak, že jsem se dobře 15 minut mohl poflakovat, než nastala situace z bodu 4), kdy jsme měli naložit, odvézt (se) a složit zapůjčené podsadové stany a odvoz jako takový přišel nějakých odhadovaných 30 minut předtím, než provozovatel tábora na nás začal spěchat a stresovat nás, že nestíháme, nebo že jsme něco uklidili blbě.

Prostě a krásně - pro mě to všechno vyšlo přímo nádherně!