Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 7. června 2015

Fakt nežijeme svoje sny?

Jsou to skutečně náhody, že se mi daří naplánovat si zveřejnění konkrétního moudra tak, že na situaci, která se mi v daný čas děje, dokonale sedne?

I když zrovna moudro z příspěvku z druhého června - Nežijeme svoje sny - jsem naopak rád, že zrovna tento sen nežiju. Respektive jak se ukázalo, tak těch snů bylo více.

O Astrálních snech jsem tu mluvil až dost, vždy mě před něčím varovaly, byť jsem nevěděl, kdy k oné události dojde atak jsem se na to nemohl pořádně připravovat.

A pak jsem jednoho dne nabyl dojmu, že vím úplně přesně, kdy se mi jeden sen splní a to tehdy, když na jednu akci spolku, jehož jméno se zde nevyslovuje, přijedu autem. Ostatně to píšu tady - Nedopsané věci 5.- budoucí setkání se spolkem

A jak píšu v onom příspěvku o nedopsaných věcech, tak jsem se téměř zhroutil, ale pak jsem se sebral a rozhodl se, že změním vstupní podmínku a ... pojedu tam vlakem. A taky, že si to natočím

Výsledek je tedy zde.



Jak se ve videu zmiňuji, těch snů bylo z  této oblasti povícero, a nějteré detaily se shodovaly tak děsivě, že jsem opomněl, že mám v kapse videokameru a že si to chci natočit. To jsou ta místa, kdy obraz stojí, či mé vyprávění nekoresponduje s obrazem.

Jinak se omlouvám za kvalitu komentáře, nějak jsem nezvládl plynulost mluvy... :

Největší bomba ale byla a je to, že ten sen, který se mi zdál a kterého jsem se bál, respektive té jedné scény z něj, se zde na tomto místě ani odehrát nemohl.

Tak a teď mě suďte

DODATEČNÝ DODATEK: Ve videu mám faktickou chybu, úpal jsem začal pociťovat už na přestupu o 20 minut později od příjezdu vlaku, ale vypitím dostatku vody a schlazením hlavy jsem jej zvládl dostatečně