Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 23. června 2015

Nenapsané x současné (2.)

Opět se mi lehce nahromadily myšlenky a popisky situací no a protože se další věci dějí, chtěl bych zkusit porovnat stejné dny v týdnu, konkrétně vždy ten dnešní a k němu stejný den z předchozího týdne.  Měly by být oba stejné ....

Ale ani druhé dny ze dnů v týdnu nemohu prohlásit za stejné, neboť rozdílnější snad ani nemohly být.

Začnu současným úterkem, ten je na popsání o dost jednodušší - ostatně jak taky popsat den, kdy jsem dělal různé drobné úkoly a tak nějak den plynul.

No a jak bude v těchto zápiscích zvykem, vždy musí být něco alespoň trošku negativního. Po svých obou kolezích jsem opravoval nějakou drobnost jejíž prapůvodní příčinou byla nepozornost. I když zapomenout na počítači,  z nějž se bude promítat, nainstalovat promítací software?

Minulé (tj. nenapsané) úterý bylo podobně jako dnešní vyjímečné tím, že jsem nejel na vesnické pobočky a raději řešil administrativu, jež se - mrcha - opět nahromadila. Probémem se ukázaly dvě listiny, jež jsem v pondělí večer předpřipravil dle jisté směrnice pro vrchní vedoucí až do takové míry, že je stačilo elektronicky podepsat, což je úkon zvící 15 vteřin a pak už jen stačilo vrátit je zpět.

Čekal jsem na ně celý den abych odpoledne dostal hnusně napsaný email od podřízené oné vrchní vedoucí, na téma že úmyslně nekonám... Poprvé v životě jsem viděl rudě a začal psát pěkně hnusnou odpověď, abych postupně vychládal a mnohé odstavce pak smazal a nepoužil. Nakonec ale ostrý email vznikl na téma, že tvrvám na dodržování směrnice. Po jeho odeslání jsem zmáčkl stopky, jež se zastavily na šesté minutě, kdy přišel první hovor, krerý jsem ale nestihl vzít. Když přišel podruhé v minutě osmé, byl jsem až taková svině, že už jsem měl připravené nahrávací zařízení....

 A bohužel, bylo proč :-( Volala zklamaná vrchní vedoucí na téma že jsem pěkně hnusnej, když ji buzeruj a zřejmě aby mě ranila mi řekla, že jí elektronický podpis nefunguje.

To mě dojalo a hned dvakrát. Poprvé vrchní vedoucí měla celý den na to, aby zjistila že je problém. Z druhého pohledu tedy ta změna na níž jsem ty papíry vyráběl, nebyla tak akutní....... Hovor jsem si párkrát pustil abych věděl co vše mi je vytýkáno. A pak jej smazal.....

Teď vyjímečně popíšu i koousíček minulé středy, neb na tuto příhodu navazuje. Byl jsem totiž tak vytočený,  že jsem si vzal sebou svědka. Předpoklad první se nesplnil - podpis nešel, předpoklad druhý - hádka - se splnil...