Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 24. června 2015

Nenapsané x současné (3.)

Opět se mi lehce nahromadily myšlenky a popisky situací no a protože se další věci dějí, chtěl bych zkusit porovnat stejné dny v týdnu, konkrétně vždy ten dnešní a k němu stejný den z předchozího týdne.  Měly by být oba stejné ....

Tentokrát by se mi ale chtělo spíš porovnávat minulé úterý a současnou středu, protože se "problém" s formulářem objevil znovu, jen na jiné pobočce... Jenže hlavně s úplně jiným průběhem. Kdyby tohle natáčel scénárista, tak by tohle mohl nazvat DEN A NOC. Fakt!

Současná středa kromě řešení různých drobností a jedné zbrklosti nepřinesla nic závažného, takže jsem opět mohl dodělávat nějaké drobnosti. Až do okamžiku, kdy na mě klepla jedna z vedoucích a s úsměvem se se mnou šla poradit nad formulířem, jež potřebovala vyplnit. A pak elektronicky podepsat a poslat mě, což skutečně do hodiny zkusila udělat. Taktéž jí to nešlo ale všimla si toho sama a hned mi volala, takže jsem okamžitě vyběhl k ní. Problém mi předvedla, já jí postup jemně poopravil (= chyba obsluhy) a pak jsme postup dle směrnice dotáhli tak, že byl "náhle" velice jednoduchý

Minulý úterek měl dohru minulou středu - Po onom mém vytočení z úterka jsem chtěl mít svědka předpokládajíc, že mi na oné pobočce lhali, že jem to nejde elektronicky podepsat. A tak jsem si vzal auto a kolegu a na onu pobočku s ním v devět hodin ráno vyjel. A tam se hned dojal, protože ač jsem chtěl mít poslaný onen formulář v podepsaném emailu, jak říká směrnice, tak ten podpis vrchní vedoucí cpala někam jinam. Tam jí to nešlo a nešlo jí to ani do toho emailu, takže jsem se dojal podruhé, protože bych byl přísahal, že jsem ono nastavení v emailu i letos obnovil s novým certifikátem. No tak prý ne, Outllok se tvářil jako bych to nikdy nenastavoval.

Jsou jen dvě možnosti. Buďto jsem blbec a nastavení jsem neudělal, anebo mě někdo zkuší vypéct, smazání tohoto nastavení jde totiž udělat poměrně snadno. Či to snad totálně zvoral kolega, který měnil počítač? Ale tohle nastavení se nám automaticky přenáší mezi počítači?!?

Po tomto zjištění jsem odvolal všechna setkání na čtvrtek a pátek, čímž jsem možná některé své kamarády a kamarádky nepěkně překvapil. Kromě rozčarování a nutnosti se srovnat jsem měl i jiný důvod, ale o tom až zítra....

Něco ale obě středy , tedy ta dnešní a ta minulá, mají přeci jen něco společného. A to, že se těším resp. těšil jsem se na čtvrtek