Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 26. června 2015

Nenapsané x současné (4.)

Opět se mi lehce nahromadily myšlenky a popisky situací no a protože se další věci dějí, chtěl bych zkusit porovnat stejné dny v týdnu, konkrétně vždy ten dnešní a k němu stejný den z předchozího týdne.  Měly by být oba stejné ....

Pro poslední dva čtvrtky naštěstí jedna věc platila za společnou - klid a pracovní pohoda

Současný čtvrtek ostatně ani moc dalšího popisu nepotřebuje, protože jsem se začal ráchat v jedné dlouhodobě odkládané prácičce a bavilo mě to až tak, že mi uklízečka málem začla vyhrožovat, že mě zamkne na budově. Odpočinkový den by byl i večer, ale má oblíbená hra měla nějakou potíž při průběhu patche...

Minuly čtvrtek byl z mého pohledu o to víc příjemnější, o co vzdálenější kamarádka přijela a tato taková opravdu byla. E*V* se ohlásila už v úterý večer a dohodli jsme si schůzku tak, aby její poměrně čerstvě narozené dítko bylo mezi jídly. To ostatně s námi bylo přítomno, protože hezky spinkalo v kočárku a později v kavárně čile koukalo do světa.

A my si povídali (skore bylo pro E*V* v mluvení větší, než moje), ale bylo to báječné.Řeknu to i v popisku pátku, ale fakt mě poslední dobou více naplňuje, když je šťastný někdo jiný. Zvláště pokud je to někdo, u koho vím, že měl dobu, kdy se mu v něčem nedařílo.

Zbývá jen dodat, že pár lidí, co mě zná málo, si bude myslet, že mám ženu a dítě ....