Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 30. května 2016

Porušení pondělní tradice na tomto blogu

Pokud někdo očekával další várku videí o OMSI, pak byl jistě zklamán, neboť mě momentálně videa, znichž každé představuje jednu moji oblíbenou linku, momentálně došla. To jedině že bych natočil ke každé lince svoji verzi :-)

Každopádně jsem trošinku rozhozen z toho, jak někteří lidé přistupují k důkazům. Krásně to shrnula jedna dáma na Facebooku k uprchlické krizi:
Pan XY mi píše: "Poskytněte důkaz, že ve Švédsku jsou znásilnění"
A ty mi teď poskytni důkaz o Holokaustu - ne nějaké video nebo novinové výstřižky, nebo policejní záznamy, nebo svědectví očitých svědků a obětí. To ne -
JÁ CHCI OPRAVDOVÝ DŮKAZ !!!!
Na to lze říci jen - achjo, tohle bohužel není ojedinělý úkaz :-(