Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 7. května 2016

Tramvaje z protisměru

Dnešní popisek snu bude poměrně krátký, protože jdu na protisměrné straně od tramvajové zastávky, jež odpovídá  reálné ČSM*, do kopce a tramvaje jezdí obousměrně relativně dost za sebou, v jednu chvilku na mé straně stojí tři DWčka z tramvají T3. Čísla linek nepřevyšují číslo dvacet.

Kdyby ty tramvaje, co přijíždí proti mě, byly zcela v pořádku, tak mě to ani moc netejrá, ale protože přijíždějí ze směru, kam jdu, tak mě děsí, když se z jednoho vozu po otevření dveří valí ven černý dým, z dalšího lidi doslova prchají.

No, ale já jdu, vůbec se mi nechce přecházet přes cestu a svést se tramvají mým směrem a jdu si vytrvale svou cestou (i když si projíždějící tramvaje oběma směry prohlížím)

A pak jsem najednou na konci cesty, kde jsou klasické panelákové vnitřní dveře, kde s lidmi, co tu jsou, diskutuji, jestli jsem opravdu došel tam, kam jsem dojít chtěl. Ale nějak  nevím o čem, neboť se budím...

Otázka zní, proč se mi tento sen zdál ve tvaru "remake" zrovna teď? A hlavně - k jakému problému se celý ten sen vztahuje? 


Pokud by se to vztahovalo ke spolku, jehož jméno... tak se mi povedl "vtip", že jsem se nepřihlásil na květnovou akci a už to oficiální cestou nestihnu a v podstatě jsem to podvědomě věděl už před snem, i když oficiálně jsem si to připustil až dnes při pohledu na kalendář,

Pokud by se vztahoval k problému(-ům) kamarádky I*, tak tam by tenhle sen také měl svůj specifický význam a zde bych řekl, že dokonce možná by měl význam opačný oproti verzi "spolek". A to je masakr. 

Nejhorší je, že těch důvodů pro tento sen bych našel i další důvody.

No nic, jdu raději spát....