Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 27. května 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (21.)

Shrnutí jednoho pracovního týdne, jednoho pracovníka...

Neptejte se mě, co jsem dělal v pondělí, protože mi přijde, že si to nepamatuji, ale zjevně jsem byl v práci. Ani v úterý na pobočkách P* a F* si tak zcela nejsem jist co všechno jsem dělal kromě toho, že jsme instalovali "špiona" do míst, kam nedoskočil "automaticky". Vím ale jedno - kolegyně, co nám zajišťuje obědy si povšimla, že jsem chvilkama zamlklý a rozhozen. To je prostě důsledek stresu z toho, že má přijet vedoucí a vyřešit stížnost, která je na vás napsána.
Jinak mimochodem - zrovna toto úterý jsme jídlo na pobočku naopak dováželi se Š* my. A vedoucí, jejíž jméno se nevyslovuje nebyla přítomna...

Noc na středu začala dobře, ale skončila blbě (Sen plný výpovědí) A tenhle sen stál i za jedním mým rozhodnutím. Jedné z kolegyň jsem totiž slíbil, že právě ve středu přijdu vyfiknut v kravatě, protože se na středu ohlásil náš šéf, ale po tomhle snu se to ve mě zlomilo. NIC NEBUDE, vlezprdelkovat nebudu! A zabouchávat dveře za sebou taky ne! Jedna z mých kolegyň tak bude mít radost, že jsem se rozhodl jít na věc s klidným úsměvem, tedy dle jejího návodu.

Jediné, co jsem si tedy vzal nového na sebe bylo čisté spodní prádlo a nové tričko vypadající jako košile. Vedoucí skutečně přijel a aby nás překvapil, tak to zkusil o plných 90 minut dříve. Neměl šanci. Než se rozkoukal, měl na skole koláčky a Š.  se ho ptala s konvicí plné horké vody, jestli si dá kafe nebo čaj. Schválně jsem v tu vteřinu řekl, že si rychle odskočím na záchod a po přinesení chybějící židle do zasedací místnosti si skutečně na záchod odskočil.

Po příchodu zpět jsem zjistil, že porada už běží (což byl můj úmysl) a po mém příchodu vedoucí otočil řeč na problém s vedoucí, jejíž jméno se zde na blogu nevyslovuje. Byl jsem připraven na mnoho variant a dokonce i na tu, co přišla. Jen jsem byl lehce překvapen, že fakt přišla. To znamená jediné - k vedoucí, jejíž jméno se zde na blogu nevyslovuje se přidal někdo krapítek mocnější. Anebo.... (ale o tom za chvilku)

Od našeho vedoucího jsme dále obdrželi mytí hlav, jak jsme ve všem pozadu (instalace "špiona"), tak jsme ho opravili, že jsme _BYLI_ pozadu a číslo, které on řekl, že je o 2/3 menší. Ba co víc, že se automaticky (a tentokrát skutečně a konečně bez uvozovek) zmenšuje. A skutečně o dost pokleslo jen za 60 minut porady, takže zbylých 9 počítačů ze 100 jsme dooběhli odpoledne sami a zbylé záznamy oprávněně prohlásili za nesprávné (= zaniklé počítače). Vedoucí to zkusil z jiné strany a zeptal se nás (=čti: mluvil směrem na mě) na to, kdo chodí na problémy "zeleného" programu. Odpověděl jsem že všichni, protože ....................... (zde budu trošku cenzurovat, má to svůj důvod). Zkusil to i na "šedý" program a opět jsem ho pálkoval, že všichni, ale zde vedoucí jednoznačně narážel na jeden z našich drobných průšvihů, jež zde na blogu není popsán, a probíhal v minulém týdnu. Má odpověď tak teoreticky dva z mých kolegů stála jednoměsíční osobní ohodnocení.

Takže resumé z řešení stížnosti na mě: Dostal jsem jednoznačný ústní příkaz se kterým se srovnávám ještě teď, vím, že můj vedoucí nechtěl jít do střetu, takže tento defenzivní příkaz mohl vzejít jak z jeho hlavy, tak i z hlavy druhé osoby, jež by se byla bývala přidala k oné vedoucí, jejíž jméno se zde na blogu nevysvětluje.

Je neuvěřitelné, kolik času jsem měl najednou na práci ve čtvrtek a pátek po onom příkazu a jak mi hezky odsejpala, konečně tak chápu přísloví "Všechno zlé je k něčemu dobré" a také to, proč je symbol JingJangu kreslen s těmi drobnými tečičkami - tedy že síla JIng má v sobě něco malinko z Jang a naopak