Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 20. května 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (20.)

Shrnovat právě uplynulý týden kompletně by mě stálo asi dost úsilí, protože tolik příběhů o tom, jak se lidé chovají k lidem, partneři k partnerům, a vůbec všeho dalšího, by vydalo na několik blogových zápisků. A byly by smutné...A jakoby i technika věděla, že mě pronásleduje týden s napjatou psyché, tak odcházela nebo alespoň trucovala.

Na pobočce Q* tak například odešla anténa, jež přivádí data do počítačů a telefonů, takže hláška ze soukromého telefonu jedné z kolegyň - "nic nám tu nejde" se limitně blížila plné pravdivosti. Okamžitě jsem vyjel, zjistil očekávatelné (kolegyně na této pobočce - ač blondýny - tak nejsou blbé) a volal servis. Na opravu mají osm hodin, využili hodin šest, neboť daný technik jel nejprve opravovat podobnou závadu jinam. Hláška "celé roky na této technologii nic a dnes dvě stejné poruchy" z dispečinku, kterou jsem při oznamování obdržel mě nemohla nepřekvapit...

Ve středu mě pro změnu na pobočce P* vyběhla taková porucha, které nevěřím doteď. Představte si situaci, kdy do jedné kanceláře ve stejný den nastoupí dvě nové kolegyně. Takže děláte všechno "stereo" a na úplný závěr je jejich vedoucí za vaší přítomnosti zaškolí na SW. A sice nepotvrdí průkazně funkčnost funkčnost hlavního programu, ale vy vidíte, jak jim to v tom programu oboum ukazuje. No a ve středu na jednom z těchto počítačů chyběl podpůrný program, takže hlavní program nefungoval. Kdo a jak ten program sejmul a proč, to netuším. A ani jsem po tom nepátral.

Ve čtvrtek jsem byl na školení v druhé půlce republiky, více jak 300km  od mého hlavního pracoviště. Musela tam vyjet přesně polovina pracovníků z celé republiky. Nechápu to, protože příští školení je  v Praze, kam ale těch 300km pojedou i ti, jež toto školení by byli mívali měli "za humny" a nevešli se na něj. Tuhle logiku nechápu...

Ještě ve čtvrtek při jízdě zpět mě vypeklo služební auto, na dálnici ve zúžení do jednoho pruhu se mi rozsvítila kontrolka mazání motoru. Nemusím vám říkat, že mě to dojalo. Já už byl dojatej i z chování notebooku na školení. Notebook jsem si nastavil a nainstaloval sám, takže to nemohu na nikoho svést. Prostě se mi na školení vytratila konfigurace VPN, takže jsem nemohl do práce. Ale proč sakra teď?!?

Páteční den si budu také pamatovat ještě pár dnů. Pobočka Q* má sice konečně o něco lépe a kvalitněji vyřešenou konektivitu, ale snad vše, co se kolem toho domluvilo vzalo zasvé. Výmluvy, že se čeká na materiál, a přitom se nakonec žádný nedoveze a vše se udělá z toho starého? Úch...