Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 29. září 2016

Kolo kolo mlýnský v hraní her

Přeplněné nástupiště na zastávce Gelsen Kirchen Buerer Strasse
Jak se zdá, respektive jak se skutečně děje, začínám se u hraní her vracet v kruzích, alespoň soudě podle toho, že opět hraju OMSI, a opěť linku 36, stejně jako před rokem, kdy jsem si o tom natočil i videjko

A tak jsem se přiblížil jako poslední (autobus s bílou střechou) na přeplněné nástupiště na zastávce Gelsen Kirchen Buerer Strasse, kde jsme byli seřazeni v pořadí linek 259, 252, 253, a já s 36

A tak kromě autobusů hraji opět i hru Neverwinter, tedy masivní multiplayerové RPGčko


Naopak poměrně přestávám hrát Ingress a Pokémony, tedy chodivé hry do typicky městských ulic. V Ingressu jsem dokázal co šlo, protože v okamžiku, kdy jsem celé naše náměstí oběhával sám a zoufale čekal na září s nadějí, že se nějací hráči vrátí z prázdnin a dovolených. Nu přátelé - nevrátili. Ano, abych nekecal - tu a tam mi tam někdo proběhne, ale tyhle nárazovky jsou tak nějak nanic. Naštěstí nám trochu zmírá i protistrana, takže mi už stojí 14 dnl stojí portál, který 1x za čtyři dny měnil majitele.

U pokémonů jsem toho nějak moc nedosáhl - nějak nemám své pokémony vytrénované, takže když se radostně chlubím, že můj pokémon konkrétního druhu má 800 životů, tak se mi ostatní vysmějí s tím, že to není nic. No a já pak narazím na pokémona stejného druhu u soupeře se 1400 životy. A bojujte s ním :-(

Takže tak - utlumuji jedny hry pro jiné a na nové hry se nehrnu....