Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 18. září 2016

Ze života.. (sice ne mého, ale...)

Sedl jsem si v hospodě ke kamarádovi a položil jsem si na stůl svou Nokii 3310. Kámoš se okamžitě začal smát a významně položil vedle svůj IPhone.
Ušklíbl jsem se a kamarád se zeptal: "Proč si nekoupíš lepší telefon? Tahle cihla je akorát k smíchu."
Odpověděl jsem: "Tenhle telefon umí všechno, co potřebuju a je i lepší než tvůj."
Kámoš zařval smíchy. "Lepší než můj? Můj má 3G, Wifi, iMessages, prohlížeč, pětimegapixelový foťák, přístup do AppStore a hudební přehrávač. Jestli je ta tvoje cihla fakt lepší než můj telefon, dám ti ho."
"Nechci," zavrtěl jsem hlavou. "K čemu mi bude ten tvůj, když mám ten nejlepší? A víš co? Vsadíme se. Pokud můj telefon zvládne něco, co tvůj ne, dáš mi tolik, co ten tvůj telefon stál!"
Kámoš se zachechtal a souhlasil: "Beru! Tak se s tou svou cihlou předveď!"
Usmál jsem se a upustil jsem svou Nokii na podlahu.