Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 2. září 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (35.)

Shrnutí jednoho pracovního týdne jednoho pracovníka jedné firmy...

a tentokrát naznačím: Jsem hnusák :-(
Ano, jsem hnusák, který je hnusný na všechny okolo a mohu se vymlouvat a dávat různé výmluvy či příčiny, jenže všechno to skončí na jedné prapříčině. Nikdy jsem moc nevěřil na horoskopy, či na popisky znamení zvěrokruhu, ale popisek "Perfekcionalista" na mě sedí v tomto týdnu přímo ukázkově, zvláště pak dodatek "Vyžaduje totéž od ostatních"

Bohužel mé špatné stavy pak odnášejí i nevinní jedinci a pak se jen mohu divit když ve výsledku ztrácím přátele a mnohem více štvu své nepřátele ti pak typicky vyvádějí tak, že začnou vyvádět i nadřízení.

Když to shrnu - asi tak 15 lidí by mělo slyšet mé vážně míněné - PROMIŇ

Hned v úterý jsem to zvoral já, když jsem kolegyni Š* nehonil do odjezdu na pobočky a ještě jsem si nabíral úkoly, kteří mohli plnit jiní, nebo se mohly úkoly odložit, takže jsme na pobočky vyjeli pozdě a nestlihli doinstalovat speciální SW. Na druhou stranu ještě že tak, protože onen SW ve středu zlobil takovým způsobem, že jsem vzteky vyškubl řídící server ze zásuvky, čímž jsem zachránil nervy všech.  Kolega Z* pak server spustil a vyžral si telefonáty od všech, kterým to pak dělalo neplechu po zbytek dne, než jsem vymyslel, jak zařídit, aby se koza nažrala a vlk zůstal celý, neboť daný SW prostě musí být nainstalován a funkční

A úterý pak pokračovalo tím, že v našem větším městě snad 4x vypadl proud, pokaždé v jiné množině čtvrtí, leč v průsečíku zjevně byla i čtvrť našich poboček A*a B*,  a na ní proud vypadl minimálně jednou, ale bohužel pak muselo napětí velice slušně kolísat, protože zblbnuté stroje, jež se nevypínají jsme s kolegy odhalovali ještě ve čtvrtek. A škody napravuji ještě teď na akci MM* ve městě Ž* kdy žbrblajíc počítám statistiky, které se ve středu pozdě v noci měli lít z několika databází do jedné a propočítat.

Co se týče mého hnusáctví, nechal jsem kolegu udělat práci, kterou slíbil udělat před třemi týdny, kolegyně dělala certifikace a já se těšil, že zmáknu vrstvu papírů, co mám na stole. Jenže jak to tak bývá, muselo něco hnusného skočit i na mě. Tři různé účetní problémy a od dvou mí kolegové utekli pro nezkušenost... Třetí mi kolegyně řekli rovnou mě. Užíval jsem si celé tři dny...

UPDATE SOBOTA

Dle SMSky od I* jsem byl takto hnusný stejně i loni přesně ve stejné době. A sakra - to už stojí za zamyšlení.