Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 23. září 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (38.)

Jeden pracovní týden jednoho pracovníka jedné firmy

V práci se chystá rekonstrukce na pobočce "B" a my kolem toho začínáme lítat, protože lidi, co sedí v ono patře, co se bude rekonstruovat, musí být někde dočasně posazeni, takže se lidi různě sestěhovávají a jsou kolem toho zmatky. Ty asi netřeba de popisovati...

Začal jsem brát antibiotika na sražení hodnot boreliozy v krvi a tak většina dnů v tomto týdnu byla spíš o tom, jak jsem si nedával pozor a na ona antibiotika pil mléko a jedl mléčné výrobky. Říká se, že toto pojídání pak má vliv na sílu antibiotik, já osobně mám dojem, že se mi děje navíc to, že mi bývá špatně. Což vzhledem k tomu, že už antibiotika na "borka" beru mnoho let (vždy když se mi to zhoršuje) a vím, co mi to dělá, tak by to mělo znamenat, že už jsem se naučil bývat si bacha.

Vždy, když dostávám antibiotika, tak sleduji naši lékarnici a vyčkávám, jaké cifry mi sdělí ohledně toho, za jak dlouho po vzetí bobule doporučuje ony mléčné výrobky (a kolik hodin před), ovšem u těchle antibiotik si musím připočítávat hodinu "po" navíc, aby mi právě nebylo blbě.

Dopoledne vyrobená kafe s mlékem jsem tak pil až před odchodem z práce (antibiotika beru při obědě), v kafárně jsem mlsal štrůdl bez zmrzlinek, ale se šlehačkou, a až při snězení třetí hromádky šlehačky ze čtyřech jsem si to uvědomil...

Apropo kavárna -  opětovně jsem se sešel s I*, jenže kafárna se vyvinula tak, že namísto abychom pomáhali I* se sny, tak naopak bylo pomáháno pouze mě s mým problémem kolem spolku, jehož jméno se na tomto blogu nevyslovuje. Co si mě I* všímala, tak jsem se prý párkrát upřímně zasmál, ale i tak mě načapala dvakrát s hlavou v dlaních a mimika obličeje při určitých odpovědích byla prostě vypovídající. Žere mě to relativně dost, ale naštěstí jen v době kdy na to myslím. Po dvou "únikových snech s F*" už totiž žádný nepřišel. Což je dobře, dnes chci dostříhat video pro tento spolek a nebudu chtít být rozptylován, zvlášť když budu používat poprvé zcela novou verzi stříhacího softu...

Ale aby tohle nebyl jen nepracovní popis, přidám další ukázku toho, jak se šetří na blbostech. Firma O* pro nás sledovala vyžití licencí databázových serverů, pak to vyfakturovala i s nějakou tou sumičkou za svojí práci. Tak pro rok 2017(?) si podklady připravujeme sami a protože v tom nejsme kovaní a školení, tak vyplnění 35 kolonek k jedné databázi a šestinásobné zopakování na šest našich dtb serverů mi zabralo dost času a kolega Z* mi to pak půhodinu doopravoval.  No a protože jsme placeni "paušálem", tak se přeci ušetřilo, no ne? Obávám se však, že to byla úspora ve stylu "nechci slevu zadarmo", což se ale teprve ukáže. Zvlášť když jsem tuhle tabulku za naše pobočky odeslal a zřejmě mezi prvními, protože mi z nejvyššího vedení přišlo poděkování s dodatkem, že když by bylo bývalo s mými tabulkami přeci jen něco v nepořádku, tak mi dá dotyčný vědět. Což jsem si přeložil jako "sám nevím jestli je to špatně a jak to mělo být vyplněno"..